ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
Дошкільний навчальний заклад №30 «Козачок»
Харківської міської ради

Структура тексту
Загальні положення
Функції
Службові обов’язки
Права
Відповідальність
Взаємовідносини (зв’язки за посадою)
Охорона праці

Посадова інструкція вихователя-методиста дошкільного навчального закладу

I.Загальні положення

1.1. Посада вихователя-методиста належить до посад педагогічних працівників.

1.2. Вихователя-методиста призначає на посаду, звільняє з посади з дотриманням вимог чинного законодавства.

1.3. Вихователь-методист підпорядковується безпосередньо керівнику (далі — дошкільний заклад).

1.4. Вихователь – методист має відповідну вищу педагогічну освіту.

1.5. Основні функції вихователя-методиста: надання методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільного закладу, методичне керівництво їхньою освітньою діяльністю, поширення серед батьків або осіб, які їх замінюють, психолого-педагогічних знань про розвиток, виховання та навчання дітей дошкільного віку.

1.6. На період відпустки, тимчасової непрацездатності, відсутності на роботі з інших поважних причин обов’язки вихователя-методиста може бути покладено на керівника дошкільного закладу або найдосвідченішого вихователя. Виконання обов’язків здійснюється відповідно до законодавства про працю, статуту дошкільного закладу та наказу керівника дошкільного закладу.

1.7. У своїй діяльності вихователь-методист керується Конституцією України; Конвенцією про права дитини; указами Президента України, законами України, рішеннями Кабінету Міністрів України, наказами й іншими нормативно-правовими актами центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та підпорядкованих їм органів управління освітою з питань, що стосуються дошкільної освіти; правилами і нормами охорони праці, пожежної безпеки; статутом і правилами внутрішнього трудового розпорядку дошкільного закладу; наказами та розпорядженнями керівника дошкільного закладу; цією посадовою інструкцією.

1.8. Вихователь – методист виконує обов’язки завідувача на час його відпустки.

II.Завдання та обов’язки

2. Вихователь методист ДНЗ:

2.1. Здійснює методичне керівництво освітньою діяльністю педагогічного колективу дошкільного закладу.

2.2. Організовує розроблення перспективних планів роботи дошкільного закладу (на рік, квартал, місяць тощо).

2.3. Забезпечує умови для ефективного педагогічного процесу, фізичного та психічного розвитку дітей.

2.4. Сприяє реалізації диференційованого підходу до дітей, виявленню їхніх індивідуальних особливостей, задатків, обдаровань, розкриттю здібностей, таланту, впровадженню педагогіки співробітництва, особистісно орієнтованої освіти.

2.5. Надає методичну допомогу педагогічним працівникам, зокрема, допомагає їм складати плани освітньої роботи з дітьми, коректує ці плани, стежить за їх виконанням.

2.6. Організовує роботу методичного кабінету дошкільного закладу відповідно до завдань, визначених Типовим положенням про методичний кабінет дошкільного закладу.

2.7. Відповідає за оснащення методичного кабінету, залучає до цієї роботи педагогічних працівників, батьків або осіб, які їх замінюють, громадськість, благодійні організації.

2.8. Систематично аналізує ефективність діяльності методичного кабінету; під час визначення перспектив у роботі орієнтується на здобутки, виявлені труднощі, недоліки, пропозиції і побажання всіх учасників освітнього процесу.

2.9. Організовує роботу творчих груп педагогів дошкільного закладу з метою аналізу перспективного педагогічного досвіду, розроблення моделей планування та проведення освітнього процесу, організації різних видів і форм діяльності дітей, методичних рекомендацій для педагогів і батьків, зразків наочно-дидактичного матеріалу та іншого навчально-методичного забезпечення.

2.10. Вивчає й узагальнює перспективний педагогічний досвід, поширює його серед педагогів.

2.11. Організовує наставництво молодих спеціалістів, надає допомогу студентам педагогічних вузів у проходженні практики.

2.12. Консультує батьків або осіб, які їх замінюють, з питань розвитку, виховання та навчання дітей.

2.13. Бере участь у визначенні змісту роботи педагогічної ради.

2.14. Сприяє підготовці та проведенню засідань батьківських комітетів, піклувальних рад тощо.

2.15. Допомагає створити сприятливий емоційно-психологічний клімат у педагогічному колективі.

2.16. Настановленнями та особистим прикладом утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, гуманізму, доброти, працелюбства, інших чеснот.

2.17. Налагоджує співпрацю із загальноосвітніми навчальними закладами на рівні дитячих і педагогічних колективів для забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.

2.18. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дітей, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя.

2.19. Контролює забезпечення здорових і безпечних умов виховання, навчання, праці.

2.20. Проводить профілактичну роботу щодо запобігання травматизму серед дітей під час освітнього процесу.

2.21. Якщо під час освітнього процесу трапляється нещасний випадок, бере участь у його розслідуванні та здійсненні заходів щодо усунення причин, що призвели до нього.

2.22. Організовує роботу з пропаганди педагогічних знань серед батьків або осіб, які їх замінюють, із забезпечення наступності у роботі дошкільного та загальноосвітнього навчальних закладів.

2.23. Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, науково-теоретичну та методичну підготовку, загальну культуру.

2.24. Проходить курси підвищення кваліфікації та атестацію раз на п’ять років.

2.25. Проходить навчання і перевірку знань з охорони праці, безпеки життєдіяльності раз на три роки.

2.26. Ефективно застосовує теоретичні професійні знання у практичній педагогічній та методичній діяльності.

2.27. Орієнтується на всебічний культурний, духовний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, творчу педагогічну діяльність.

2.28. Проходить періодичні медичні огляди в установленому законодавством порядку.

2.29. Веде відповідну документацію.

2.30. Співпрацює з міським методичним кабінетом, з обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

2.31. Бере участь у роботі методичних об’єднань, конференцій, семінарів, клубів та інших заходах, організованих міським відділом освіти.

2.32. Спільно із завідувачем здійснює управління діяльністю дошкільного навчального закладу ( у методичній частині).

III.Права

3. Вихователь – методист має право:

3.1. За погодженням з керівником дошкільного навчального вибирати та використовувати педагогічно доцільні форми, методи та засоби роботи з дітьми.

3.2. Брати участь в управлінні дошкільним навчальним закладом у порядку, визначеному його статусом.

3.3. Захищати свою професійну честь і гідність.

3.4. Ознайомлюватися з документами, що стосуються його діяльності.

3.5. У межах своєї компетенції повідомляти керівництву дошкільного закладу про виявлені недоліки в діяльності закладу та вносити пропозиції щодо їх усунення.

3.6. Залучати спеціалістів усіх (окремих) структурних підрозділів до розв’язання завдань, покладених на нього.

3.7. Брати участь у роботі методичних об’єднань, конференцій, семінарів, клубів та інших заходах, організованих районним (міським, обласним) управлінням освіти; бути керівником таких об’єднань; виступати перед районним (міським) методичним кабінетом (центром) з ініціативою щодо проведення методичних заходів чи організації дослідно-експериментальної роботи на базі дошкільного закладу.

3.8. Підвищувати свою кваліфікацію.

3.9. Атестуватися на встановлення/підтвердження кваліфікаційної категорії та присвоєння педагогічного звання у визначеному порядку.

3.10. Отримувати від керівництва навчального закладу та інших педагогічних працівників підтримку у виконанні обов’язків і реалізації прав, що передбачені цією посадовою інструкцією.

3.11. Бути керівником методичних об’єднань.

3.12. Виступати перед міським відділом освіти з ініціативою щодо проведення методичних заходів чи організації дослідно – експериментальної роботи на базі дошкільного навчального закладу.

IV.Відповідальність

4. Вихователь – методист несе відповідальність:

4.1. За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, що передбачені статутом, правилами внутрішнього трудового розпорядку навчального закладу та цією посадовою інструкцією.

4.2. За правопорушення, скоєні у процесі своєї діяльності.

4.3. За заподіяння матеріальної шкоди дошкільному закладу.

4.4. За вчинення проступків, не сумісних з роботою на посаді педагогічного працівника.

4.5. Недотримання правил і норм охорони праці та безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, виробничої санітарії, передбачених відповідними правилами та інструкціями.

V.Повинен знати

5.1. Закони України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Конвенцію про права дитини, Положення про дошкільний навчальний заклад, інші законодавчі та нормативно-правові акти з питань розвитку, виховання і навчання дітей, трудове законодавство та організацію управління.

5.2. Дошкільну педагогіку, дитячу психологію, вікову фізіологію, анатомію, методики виховання і навчання дітей.

5.3. Цілі, принципи, зміст дошкільної освіти.

5.4. Вимоги Базового компонента дошкільної освіти.

5.5. Зміст Державної базової програми та інших програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України.

5.6. Методи, форми, засоби здійснення освітнього процесу у дошкільному закладі.

5.7. Соціальні, культурні, інші умови педагогічного процесу.

5.8. Правила і норми охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, санітарії та гігієни.

5.9. Порядок дій в екстремальних ситуаціях.

5.10. Державну мову.

5.11. Порядок надання першої долікарської допомоги.

VI.Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

6. Для виконання обов’язків та реалізації своїх прав вихователь-методист:

6.1. Систематично обмінюється інформацією з питань, що входять до його компетенції, з адміністрацією та педагогічними працівниками дошкільного закладу.

6.2. Співпрацює з міським (районним) методичним кабінетом (центром), обласним (міським) інститутом післядипломної педагогічної освіти.

6.3. Спільно з керівником дошкільного закладу здійснює управління діяльністю дошкільного закладу (у методичній частині), організовує роботу педагогічної ради.

6.4. Співпрацює із загальноосвітніми навчальними закладами з метою забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.

6.5. Співпрацює з дитячою поліклінікою, з громадськими організаціями.

6.6. Співпрацює з батьками вихованців або особами які їх замінюють.

Посадова інструкція старшої медичної сестри

I.Загальні положення

1.1. Дана посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики .

1.2. Старша медична сестра призначається на посаду та звільняється з неї керівником дошкільного навчального закладу

1.3. ( далі - ДНЗ) , яка має відповідну фахову освіту ( без вимог до стажу роботи).

1.4. Старша медична сестра підпорядковується безпосередньо керівнику ДНЗ або особі ,яка її замінює.

1.5. У своїй роботі керується Законами України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» , Постановами Уряду , наказами МОНмолодьспорту , МОЗУ , наказами, розпорядженнями органів освіти та охорони здоров’я, по дошкільному закладу; Статутом і Правилами внутрішнього трудового розпорядку ДНЗ; цією посадовою інструкцією

II.Функції

2. Старша медична сестра здійснює :

2.1. Заходи з охорони здоров’я дітей та працівників ДНЗ.

2.2. Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм у приміщеннях та на території ДНЗ.

2.3. Прийом дітей після лікарняного .

2.4. Щоденний огляд дітей .

2.5. Контроль за якістю харчування дітей.

2.6. Санітарно-просвітницьку роботу серед працівників , батьків , дітей.

III.Посадові обов’язки

3. Старша медична сестра:

3.1. Проводить повсякденну роботу , яка забезпечує створення належних санітарно-гігієнічних умов у ДНЗ.

3.2. Здійснює облік медикаментів і є матеріально-відповідальною особою за їх одержання і придбання. Забезпечує своєчасне поповнення, стежить за дотриманням правил і термінів зберігання та використання медичних препаратів, комплектує аптечку невідкладної медичної допомоги згідно переліку.

3.3. Відповідає за збереження життя , фізичного та психічного здоров’я дитини.

3.4. Контролює здоров’я дітей протягом дня .

3.5. Щоденно оглядає зів і шкіру дітей для виявлення педикульозу, грибкових та інших захворювань шкіри.

3.6. Щоденно проводить облік присутніх та відсутніх через хворобу дітей , при необхідності ізолює хворих дітей та забезпечує догляд за ними до приходу батьків; у разі необхідності викликає швидку допомогу.

3.7. Надає долікарську допомогу дітям у разі гострого захворювання чи травми, організовує (якщо є показання) їх госпіталізацію та інформує про це адміністрацію ДНЗ , батьків або осіб, які їх замінюють .

3.8. Здійснює планування та проведення обов’язкових медичних оглядів дітей ДНЗ, зокрема поглиблених, профілактичних, перед профілактичним щепленням і забезпечує зберігання результатів та звітність у порядку, встановленому МОЗ України.

3.9. .Проводить медичні огляди дітей під час прийому до ДНЗ та здійснює медичний контроль за перебігом періоду адаптації. Готує документи дітей до вступу в школу.

3.10. Аналізує стан здоров’я дітей за результатами обов’язкових медичних оглядів, розробляє та виконує заходи щодо оздоровлення, зниження захворюваності дітей , недопущення ГРВІ, ГКІ , травматизму, отруєння рослинами.

3.11. Спільно з лікарем складає план проведення профілактичних щеплень та забезпечує його виконання.

3.12. Звітує перед територіальним лікувально-профілактичним закладом про результати обов’язкових медичних оглядів та проведені профілактичні щеплення дітей у ДНЗ.

3.13. Повідомляє педагогічний персонал та батьків або осіб, які їх замінюють, про заплановані лікувально-профілактичні заходи, медичні огляди, їх результати. Письмово повідомляє та бере згоду батьків або осіб, які їх замінюють, про профілактичні щеплення.

3.14. В разі відсутності медичної сестри з дієтичного харчування виконує її обов’язки .

3.15. Разом з лікарем визначає групи здоров’я дітей .

3.16. Спільно з вихователем-методистом здійснює медико-педагогічний контроль на заняттях з фізичного виховання.

3.17. Разом з лікарем, вихователем-методистом , інструктором з фізкультури розробляє систему загартування дітей , та здійснює контроль за його проведенням.

3.18. Контролює виконання режиму дня, питного , рухового режиму дітей , повітряного режиму в групах , графік прибирання групових помешкань.

3.19. Здійснює контроль за своєчасністю проходження обов’язкових медичних оглядів працівниками дошкільного закладу.

3.20. Проводить санітарно-просвітницьку роботу з дітьми, батьками або особами, які їх замінюють, та працівниками дошкільного закладу.

3.21. Контролює використання і зберігання дезінфікуючих засобів. Відповідає за періодичне проведення дезінфекції приміщень ДНЗ.

3.22. Слідкує за маркуванням меблів та їх відповідністю до зросту дітей ,проводить антропометричні вимірювання дітей.

3.23. Постійно удосконалює свій професійний рівень.

3.24. Виконує інструкції з охорони праці , пожежної безпеки.

IV.Права

4. Старша медична сестра має право:

4.1. Прийняття на роботу відповідно до документу про освіту.

4.2. Ознайомлюватися з документами, що містять оцінку її роботи, давати пояснення стосовно їх змісту.

4.3. Захищати свої інтереси і права в усіх інстанціях .

4.4. Постійно удосконалює свій професійний рівень.

4.5. Проходити в установленому порядку атестацію на отримання чергової кваліфікаційної категорії.

4.6. Звільнення з роботи за власною ініціативою.

4.7. На основну щорічну відпустку.

4.8. Висування вимог до керівника ДНЗ (письмово та усно) щодо дотримання положень , нормативних документів з охорони здоров’я дітей та дотримання санітарно-гігієнічних вимог.

V.Відповідальність.

5. Старша медична сестра несе відповідальність за:

5.1. Життя і здоров’я дітей.

5.2. Дотримання належних санітарно-гігієнічних вимог у ДНЗ.

5.3. Якість харчування дітей у ДНЗ.

5.4. Виконання чи порушення Статуту , Правил внутрішнього трудового розпорядку ДНЗ, розпоряджень завідувача, СЕС, нормативних документів.

5.5. Дотримання інструкцій з охорони праці , пожежної безпеки,санітарних норм та правил.

5.6. Завдання матеріальної шкоди ДНЗ.

5.7. Невиконання чи неналежне виконання посадових обов’язків, що передбачені цією інструкцією.

VI.Взаємовідносини .

6. Старша медична сестра :

6.1. Працює за графіком затвердженим завідуючим.

6.2. Планує свою роботу самостійно.

6.3. Звітує про роботу згідно встановлених термінів і форм.

6.4. Отримує інформацію нормативно-правового і організаційного характеру від завідувача і органів охорони здоров’я.

6.5. За потребою може замінити в роботі вихователя, помічника вихователя.

6.6. Терміново інформує завідувача про всі захворювання дітей, нещасні випадки , пов’язані з життям та здоров’ям дітей.

6.7. Співпрацює з місцевими органами управління медичними закладами і дотримується положень їхніх розпорядчих документів , дія яких розповсюджується на заклади освіти.

Посадова інструкція вихователя дошкільного навчального закладу

1.Загальні положення.

1.1.Дана інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики вихователя, Положення про розробку інструкції з охорони праці.

1.2.Вихователь ДНЗ призначається завідувачем закладу.

1.3.На посаду вихователя може призначатися особа, яка має спеціальну педагогічну освіту.

1.4.Вихователь ДНЗ підпорядковується завідувачеві або особі, яка його заміняє.

1.5.У своїй роботі вихователь керується законодавством України, постановами та рішеннями Уряду України і Міністерства освіти України, органів охорони здоров’я, Статутом ДНЗ і даною інструкцію.

1.6.Вихователь працює за графіком роботи, затвердженим завідувачем.

2.Функції

2.1.Виконує програму навчання і виховання дітей у ДНЗ.

2.2.Дотримується Правил внутрішнього трудового розпорядку.

2.3.Дотримується встановленого в ДНЗ режиму дня.

2.4.Тісно співпрацює з батьками в питаннях навчально-виховного процесу.

2.5.Виявляє і розвиває творчі та індивідуальні здібності дітей.

2.6.Разом з помічником вихователя підтримує порядок у приміщення своєї групи.

2.7.Створює атмосферу спокою, доброзичливого ставлення між дорослими і дітьми.

3.Службові обов’язки.

Вихователь:

3.1.Несе відповідальність за охорону \життя і здоров’я, за виховання і навчання дітей своєї вікової групи згідно зі Статутом ДНЗ.

3.2.Стежить за відвідуванням дітей своєї групи, своєчасно повідомляє медсестру та завідувача про відсутніх дітей.

3.3.Виконує вимоги лікаря та медсестри, пов’язані з охороною і зміцненням здоров’я дітей під час ігор, занять тощо.

3.4.Складає плани роботи згідно з чинними вимогами.

3.5.Старанно готується до занять.

3.6.Організовано передає дітей вихователю, що змінює його, з відповідними (за наявності) зауваженнями і пропозиціями.

3.7.Веде групову та індивідуальну роботу з батьками з питань виховання дітей у ДНЗ і сім’ї.

3.8.Бере участь у роботі педради, методичних об’єднаннях міста.

3.9.Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дитини.

3.10.Дотримується правил охорони дитинства під час роботи з дітьми, охорони праці на робочому місці.

3.11.Вільно володіє державною мовою.

3.12.Вміє користуватися засобами пожежного гасіння, володіє навичками надання першої медичної допомоги.

3.13.Своєчасно проходить медичний огляд.

3.14.Виконує доручену йому роботу сам і не передоручає її іншим особам, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством.

3.15.Бере участь у проведення ремонту ДНЗ.

4.Права.

Вихователь користується:

4.1.Рівністю у трудових правах незалежно від національності, соціального походження, віросповідання, політичних переконань.

4.2.Правом на отримання роботи відповідно до документа про освіту.

4.3.Має право на звільнення з роботи за власною ініціативою згідно з чинним законодавством.

4.4.Отримати відповідну зарплату за працю з доплатами і надбавками згідно з чинним законодавством.

4.5.На матеріальне забезпечення в разі хвороби, в старості, у разі повної або часткової непрацездатності.

4.6.На матеріальну допомогу і винагороду згідно з чинним законодавством.

4.7.Звертатися до суду для захисту своїх трудових прав.

4.8.На щорічну оплачувану відпустку згідно з графіком.

4.9.На відпустку по догляду за дитиною віком до 3-6 років.

4.10.На відпустку без збереження заробітної плати згідно із Законом України «Про відпустки».

4.11.Проходити чергову й позачергову атестацію щодо підтвердження свого фахового рівня, а також отримання певної категорії і звання згідно із «Положення про атестацію».

4.12.Раз у 5 років проходити курси про підвищення кваліфікації.

4.13.Вибирати та бути обраним до представницьких органів влади.

4.14.Одержувати заохочення та нагороди за старанне й зразкове виконання своїх службових обов’язків.

4.15.Працювати за сумісництвом.

5.Відповідальність.

Вихователь відповідає:

5.1.За невиконання та порушення даної інструкції.

5.2.За порушення статуту та Правил внутрішнього трудового розпорядку ДНЗ.

5.3.За життя і здоров’я ввіреної йому групи дітей.

5.4.За Збереження закріпленого йому майна.

5.5.З порушення техніки безпеки, протипожежної безпеки, санітарних норм і правил.

5.6.Несе дисциплінарну відповідальність за невиконання, порушення даної посадової інструкції.

6.Взаємовідносини.

Вихователь:

6.1.Зобов’язаний вчасно повідомляти ДНЗ про свою хворобу або іншу причину неявки на роботу.

6.2.Може змінювати графік роботи лише за погодженням з адміністрацією ДНЗ.

6.3.Може замінювати в роботі іншого вихователя за додаткову оплату згідно

З чинним законодавством.

7.Охорона праці.

7.1 Вихователь дотримується вимог Законів України «Про охорону праці», «,Про дошкільну освіту».

7.2. Проходити навчання з охорони праці і перевірки знань з безпеки життєдіяльності згідно з «Положенням про порядок навчання і перевірки знань з безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу в ДНЗ».

7.3. Несе відповідальність за збереження життя і здоров’я дітей під час навчально-виховного процесу.

7.4. Забезпечує проведення навчально-виховного процесу, що регламентується чинним законодавством та нормативно-правовими документами з охорони праці.

7.5. Проводить профілактичну роботу з вихованцями та їх батьками щодо запобігання дитячому травматизму в ДНЗ та в побуті.

7.6. терміново повідомляє завідувача ДНЗ про кожний нещасний випадок, що трапився з вихованцями, організовує надання першої медичної допомоги, викликає медичного працівника.

7.7. Може брати участь у розслідуванні та здійсненні заходів щодо усунення причин, що призвели до нещасного випадку.

Посадова інструкція музичного керівника

I.Загальні положення

1.1. Музичний керівник є педагогічним працівником дошкільного навчального закладу.

1.2. Музичний керівник призначається і звільняється керівником дошкільного навчального закладу.

1.3. На посаду музичного керівника призначаються особи, які мають вищу музичну освіту або середню музично-педагогічну освіту та досконало володіють музичним інструментом.

1.4. Музичний керівник підпорядковується завідувачу, або особі, яка його замінює.

1.5. У своїй діяльності керівник музичний керується Конституцією України; Законом України «Про дошкільну освіту», Статутом дошкільного навчального закладу, Правилами внутрішнього трудового розпорядку і поданою інструкцією.

1.6. Музичний керівник працює за графіком роботи, затвердженим завідувачем дошкільного навчального закладу, за планом роботи, затвердженим завідувачем та погодженим вихователем-методистом.

II.Функції

2.1. Здійснює музичну освіту й естетичне виховання дітей відповідно до програми, що реалізується у дошкільному закладі з урахуванням вимог Державної базової програми.

2.2. Сприяє формуванню у дітей інтересу до музики, співів.

2.3. Сприяє своєчасному виявленню, підтримці та розвитку обдаровань, природних нахилів та здібностей дітей.

2.4. Розвиває здібності дітей у різних видах музичної діяльності.

2.5. Спільно з педагогічним колективом та батьками або особами, які їх замінюють, формує у дітей загальну художню, музичну, естетичну культуру.

2.6. Проводить музичні заняття, свята, концерти, розваги, бере участь в організації різних свят та розваг, у проведенні ранкової гімнастики.

2.7. Вчить дітей танцювати, грати на музичних інструментах, співати, веде з ними індивідуальну роботу з основних видів музичної діяльності.

2.8. Обирає ефективні форми, методи, засоби освітньої роботи, використовує народні й сучасні музичні інструменти, записи музично-літературних творів.

2.9. Консультує педагогічних працівників, батьків або осіб, які їх замінюють, з питань музичного та естетичного виховання, сприяє підвищенню їхньої музичної, естетичної культури.

2.10. Настановленням і особистим прикладом утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України.

2.11. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дитини, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, пропагує здоровий спосіб життя.

2.12. Проходить курси підвищення кваліфікації та атестацію раз на п’ять років та в інші строки, передбачені законодавчо.

2.13. Проходить навчання і перевірку знань з питань безпеки життєдіяльності раз на три роки.

2.14. Забезпечує збереження життя, фізичного і психічного здоров’я дітей під час освітнього процесу.

2.15. Постійно підвищує професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.

2.16. Проходить періодичні медичні огляди.

III.Обов’язки

3. Музичний керівник дошкільного закладу:

3.1. Прищеплює дітям цікавість і любов до музики, співу, танцю.

3.2. Розвиває у дітей музичні здібності з різних видів музичної діяльності.

3.3. Формує у дітей загальну художню, музичну, естетичну куль­туру, використовуючи музичні записи.

3.4. Вчить дітей грі на народних і сучасних музичних інструментах.

3.5. Добирає найефективніші методи та форми навчально-виховної роботи.

3.6. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дитини.

3.7. Підвищує свій професійний рівень, педагогічну і виконавчу майстерність, загальну культуру.

3.8. Бере участь у роботі педагогічних рад і методичних об'єднань.

3.9. Своєчасно проходить медичний огляд.

3.10. Дотримується вимог нормативних документів з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.

IV.Права

4. Музичний керівник дошкільного закладу має право:

4.1. Обирати та використовувати педагогічно доцільні форми, методи і засоби роботи з дітьми.

4.2. Брати участь в управлінні дошкільним закладом у порядку, визначеному його статутом.

4.3. Захищати свою професійну честь та гідність.

4.4. Ознайомлюватися з документами, що містять оцінку його роботи, давати пояснення стосовно їх змісту.

4.5. У межах своєї компетенції повідомляти керівництво дошкільного закладу про виявлені недоліки у діяльності закладу та вносити пропозиції щодо їх усунення.

4.6. Отримувати від керівництва навчального закладу та інших педагогічних працівників підтримку у виконанні обов’язків і реалізації прав, що передбачені цією посадовою інструкцією.

4.7. Підвищувати свою кваліфікацію.

4.8. Одержувати заохочення та винагороди за старанне й зразкове виконання своїх службових обов’язків.

V.Відповідальність

5. Музичний керівник дошкільного закладу несе відповідальність за:

5.1. Неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою Інструкцією.

5.2. Вчинення проступків, не сумісних з роботою на посаді педагогічного працівника.

5.3. Завдання матеріальної шкоди дошкільному закладу.

5.4. Неналежне виконання вимог, визначених статутом та правилами внутрішнього трудового розпорядку дошкільного закладу.

VI.Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

6. Для виконання своїх обов’язків взаємодіє з:

6.1. Керівником та вихователем-методистом дошкільного закладу з питань режиму, графіка роботи, інших організаційних питань, розв’язання освітніх завдань.

6.2. Вихователями, інструктором з фізкультури з питань педагогічної діяльності.

Посадова інструкція помічника вихователя

1.Загальні положення

1.1Помічник вихователя призначається завідувачем

1.2Помічник вихователя працює під керівництвом завідувача, завгоспа, вихователя.

1.3Помічник вихователя працює за графіком роботи, затвердженим завідуючим

2.Функції

2.1 Помічник вихователя дотримується правил внутрішнього розпорядку.

2.2 Виконує всі настанови старшої медичної сестри, завідувача.

2.3 Працює спільно з кухарем, старшою медичною сестрою щодо дотримання санітарії та гігієни, охорони життя та здоров’я дітей.

2.4. Підтримують атмосферу спокою, доброзичливості й поваги у ставленні до дітей.

3.Посадові обов’язки

3.1Помічник вихователя несе відповідальність за ввірене майно.

3.2Виконує вимоги і настанови медичних працівників, пов’язані з охороною та зміцненням здоров’я дітей.

3.3Прибирати приміщення групи, туалетної кімнати, коридору, спальні./ змінює білизну, одяг, миє та прибирає посуд/

3.4Допомагає вихователю при одяганні, роздяганні дітей, умивання, годуванні, вкладанні спати.

3.5У літній період миє і прибирає павільйон групи.

3.6Бере участь у заходах з прибирання території ДНЗ, квітників.

3.7Дотримується правил охорони праці, санітарії та гігієни, протипожежної безпеки.

3.8Своєчасно проходить медичний огляд.

3.9Помічнику вихователя забороняється:

-приносити в групу окріп;

-без дозволу залишати робоче місце;

-користуватися дитячим туалетом;

-працювати без спецодягу;

-користуватися пошкодженим посудом;

-залишати підлогу дуже вологою.

4Права

Помічник вихователя має право:

4.1На рівні трудові права незалежно від національності, соціального положення, віросповідання, політичних переконань.

4.2На розірвання трудового договору згідно ст.. 38 КЗпП України.

4.3На заробітну плату згідно з посадовими окладами і ставками.

4.4На матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування у разі хвороби, повної або часткової втрати працездатності.

4.5На матеріальну допомогу.

4.6На захист трудових прав у судовому порядку.

4.7На відпустку по догляду за дитиною віком до 3 – 6 років.

4.8На відпустку без збереження заробітної плати згідно із Законом України «Про відпустки».

4.9На підвищення фахової кваліфікації шляхом різноманітних курсів і семінарів.

4.10На щорічну відпустку тривалістю 31календарних дні.

4.11На заохочення за старанне і зразкове виконання своїх обов’язків.

4.12На роботу за суміщенням.

4.13Обирати і бути обраним до державних органів влади і самоврядування.

5Відповідальність

Помічник вихователя несе відповідальність:

5.1За порушення даної інструкції.

5.2За порушення Правил внутрішнього трудового розпорядку.

5.3За порушення правил охорони праці, протипожежної безпеки, санітарії та гігієни.

5.4За збереження ввіреного майна.

5.5За збереження життя і здоров’я дітей.

6Взаємовідносини

Помічник вихователя зобов’язаний:

6.1Повідомляти про хворобу чи іншу причину невиходу на роботу в день неявки.

6.2У разі потреби змінювати графік роботи тільки за погодженням з адміністрацією.

6.3Помічник вихователяможе заміняти в роботі няню-санітарку і навпаки з оплатою згідно з чинним законодавством.

7Охорона праці.

7.1 Дотримуватися вимог Законів України «Про охорону праці», «Про дошкільну освіту».

7.2. Проходити навчання з охорони праці і перевірки знань з безпеки життєдіяльності згідно з «Положенням про порядок проведення і перевірки знань з безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу».

7.3. Дотримуватися вимог інструкції з охорони праці.

7.4. Повідомляти керівника про нещасні випадки, що сталися з вихованцями під час навчально-виховного процесу.

Посадова інструкція кухара

1.Загальні положення

1.1Кухар призначається завідувачем

1.2Кухар працює під керівництвом завідувача, завгоспа, вихователя.

1.3Кухар працює за графіком роботи, затвердженим завідуючим.

2.Функції

2.1Кухар дотримується правил внутрішнього розпорядку.

2.2Виконує всі настанови старшої медичної сестри, завідувача.

2.3Працює спільно з комірником, старшою медичною сестрою щодо дотримання санітарно-гігієнічних вимог.

3.Посадові обов’язки

3.1Забезпечує своєчасне, згідно з режимом ДНЗ, доброякісне приготування їжі.

3.2Бере участь у складанні меню-розкладки.

3.3Приймає вагою продукти з комори, відповідає за правильне їх збереження.

3.4Дотримується технології приготування їжі, смачно готує страви.

3.5Відповідає за санітарний стан кухні, чистоту посуду і кухонного інвентарю.

3.6Виконує всі вказівки СЕС, лікаря і медсестри.

3.7Щоденно готує зразки виходу готової продукції, відбирає добові проби і зберігає їх в холодильнику.

3.8Суворо дотримується норм закладки сировини, норм співвідношення.

3.9дотримується правил особистої гігієни.

3.10Своєчасно проходить медичний огляд.

4.Права

Кухар має право:

4.1На рівні трудові права незалежно від національності, соціального положення, віросповідання, політичних переконань.

4.2На розірвання трудового договору згідно ст.. 38 КЗпП України.

4.3На заробітну плату згідно з посадовими окладами і ставками.

4.4На матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування у разі хвороби, повної або часткової втрати працездатності.

4.5На матеріальну допомогу.

4.6На захист трудових прав у судовому порядку.

4.7На відпустку по догляду за дитиною віком до 3 – 6 років.

4.8На відпустку без збереження заробітної плати згідно із Законом України «Про відпустки».

4.9На підвищення фахової кваліфікації шляхом різноманітних курсів і семінарів.

4.10На щорічну відпустку тривалістю 24 календарні дні.

5.Відповідальність

Кухар несе відповідальність:

5.1За порушення даної інструкції.

5.2За порушення Правил внутрішнього трудового розпорядку.

5.3За порушення правил охорони праці, протипожежної безпеки, санітарії та гігієни.

5.4За збереження ввіреного майна.

5.5За збереження життя і здоров’я дітей.

6.Взаємовідносини

Кухар зобов’язаний:

6.1Повідомляти про хворобу чи іншу причину невиходу на роботу в день неявки.

6.2У разі потреби змінювати графік роботи тільки за погодженням з адміністрацією.

6.3Кухар може заміняти в роботі комірника з оплатою згідно з чинним законодавством.

7.Охорона праці.

7.1 Дотримуватися вимог Законів України «Про охорону праці», «Про дошкільну освіту».

7.2. Проходити навчання з охорони праці і перевірки знань з безпеки життєдіяльності згідно з «Положенням про порядок проведення і перевірки знань з безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу».

7.3. Дотримуватися вимог інструкції з охорони праці.

7.4. Повідомляти керівника про нещасні випадки, що сталися з вихованцями під час навчально-виховного процесу.

Посадова інструкція двірника

1.Загальні положення

1.1Двірник призначається завідувачем

1.2Двірник працює під керівництвом завідувача, завгоспа, вихователя.

1.3Двірник працює за графіком роботи, затвердженим завідуючим.

2.Функції

2.1 Двірник дотримується правил внутрішнього розпорядку.

2.2 Виконує всі настановиі вимоги завгоспа, завідувача.

2.3 Дотримується порядку на подвір’ї дитячого закладу, вимог санітарії та гігієни, охорони життя та здоров’я дітей.

2.4. Підтримують атмосферу спокою, доброзичливості й поваги у ставленні до дітей та дорослих.

3.Посадові обов’язки

3.1. Проводить щоденне прибирання території від сміття.

3.2. Стежить за деревами та кущами, що ростуть на території ДНЗ, організовує їх підрізання.

3.3. Не має права спалювати на території ДНЗ опале листя.

3.4. У зимовий період розчищає від снігу доріжки, посипає їх піском не допускає наростання льодових утворень на даху.

3.5. У літній період щоденно поливає територію водою.

3.6. Не допускає появи на території і в павільйонах предметів, які спричинили б травмування дітей і дорослих.

3.7. Відповідає за ввірений йому робочий інвентар, відповідає за його справність.

1.Права.

Двірник має право:

4.1. На рівні трудові права незалежно від національності, соціального положення, віросповідання, політичних переконань.

4.2.На розірвання трудового договору згідно ст.. 38 КЗпП України.

4.3.На заробітну плату згідно з посадовими окладами і ставками.

4.4.На матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування у разі хвороби, повної або часткової втрати працездатності.

4.5.На матеріальну допомогу.

4.6.На захист трудових прав у судовому порядку.

4.7.На відпустку по догляду за дитиною віком до 3 – 6 років

4.8. На відпустку без збереження заробітної плати згідно із Законом України «Про відпустки».

4.9.На підвищення фахової кваліфікації шляхом різноманітних курсів і семінарів.

4.10.На щорічну відпустку тривалістю 24 календарні дні.

4.11.На заохочення за старанне і зразкове виконання своїх обов’язків.

4.12.На роботу за суміщенням.

5.Відповідальність.

Двірник несе відповідальність:

5.1. За порушення даної інструкції.

5.2. За порушення Правил внутрішнього трудового розпорядку.

5.3. За порушення Правил охорони праці, Протипожежної безпеки, санітарії та гігієни.

5.4. За збереження ввіреного майна.

5.5. За збереження життя і здоров’я дітей.

6. Взаємовідносини.

Двірник зобов’язаний:

6.1.Повідомляти про хворобу чи іншу причину невиходу на роботу в день неявки.

6.2.У разі потреби змінювати графік роботи тільки за погодженням з адміністрацією.

6.3.Двірникможе заміняти в роботі сторожа і навпаки з оплатою згідно з чинним законодавством.

7.Охорона праці.

7.1 Дотримуватися вимог Законів України «Про охорону праці», «Про дошкільну освіту».

7.2. Проходити навчання з охорони праці і перевірки знань з безпеки життєдіяльності згідно з «Положенням про порядок проведення і перевірки знань з безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу».

7.3. Дотримуватися вимог інструкції з охорони праці.

7.4. Повідомляти керівника про нещасні випадки, що сталися з вихованцями під час навчально-виховного процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 488